Вартість реєстрації домену в зоні co — 2034.00 грн/рік
Вартість продовження домену в зоні co — 2034.00 грн/рік
Вартість відновлення домену в зоні co — 5670.00 грн
Доменна зона co. Основні характеристики.
Реєстр (адміністратор зони) | .CO Internet S.A.S., http://www.cointernet.co/ |
---|---|
Реєстрація домену (період) | 1-5 років |
Час реєстрації | В реальному часі |
Підтримка IDN | підтримується |
Допустима кількість символів в імені домену | 2-63 символів |
Допустимі символи в назві домену | |
WHOIS-сервер | http://whois.co/whois-gui/ |
WHOIS-Privacy дозволено | так |
Підтримка DNS SEC | ні |
Термін видалення домену | 4 дні після закінчення терміну реєстрації |
Відновлення домену | відновлення можливе протягом 30 днів після видалення |
Домени co. Відповіді на питання
Для кого призначена доменна зона .co?
Як правило, використовується компаніями і приватними особами, які знаходяться в Колумбії або які мають ділові відносини з Колумбією.
Як дізнатися, чи не зайнятий вибраний Вами домен?
Для перевірки обраного доменного імені можна скористатися сервісом перевірки доменних імен на сайті imena.ua.
Скільки коштує зареєструвати, купити домен в доменній зоні .co?
Купити домен .co, зареєструвати і продовжити це доменне ім`я в доменній зоні коштує 2034.00 грн./рік.
Чи дозволена реєстрація домена?
Зареєструвати доменне ім'я в зоні .CO можна в тому випадку, якщо це доменне ім'я вільне і відповідає всім вимогам адміністратора зони.
Що потрібно для реєстрації домена в зоні .co?
Для того щоб зареєструвати доменне ім'я в .CO потрібно оформити замовлення на сайті. Процес реєстрації буде ініційовано відразу після отримання оплати.
Чи існують додаткові вимоги і умови по доменній зоні .co?
Ні, доменна зона .CO не має додаткових умов. Всі основні вимоги до цієї доменної зони вказані в таблиці вище.
Чи існують обмеження по доменній зоні .co?
Обмежень також немає.
Чи потрібна ТМ або інші державні реєстраційні документи для реєстрації домена в доменній зоні .co?
Реєстрація доменних імен в .CO повністю вільна і не вимагає ніяких державних реєстраційних документів.