Ця Політика описує процедуру розгляду скарг на порушення, що надходять від державних та правоохоронних органів, юридичних осіб та організацій, приватних осіб (надалі "Заявники").
Скарги та повідомлення про порушення повинні подаватися на контакти для скарг, вказані на нашому сайті у розділі Контакти.Скарки повинні складатися українською, російською або англійською мовами.
Обробка і відповіді на скарги, що надійшли на контакти для скарг, проводяться протягом 24 годин.
Кожному повідомленню, що надійшло на контакти для скарг, присвоюється ідентифікаційний код, який використовується для відстеження стану обробки скарги.
У разі очевидних порушень таких видів як фішинг, поширення шкідливих програм, шахрайство, порнографія, домени, які використовуються в таких порушеннях будуть негайно заблоковані з наступним повідомленням реєстрантів.
У випадках розміщення контенту, що порушує міжнародні закони, законодавство України, Політики ICANN, умови нашої Сервісної Угоди, ми направляємо реєстранту попередження, яке буде містити опис порушення, рекомендовані дії і терміни відповіді. Ми можемо пересилати скаргу разом з попередженням. Ми можемо запропонувати реєстранту контактувати безпосередньо з Заявником для вирішення ситуації по суті скарги. У разі відсутності відповіді або небажання реєстранта усунути порушення, задіяне в порушенні доменне ім'я може бути заблоковано.
Ми не гарантуємо застосування вищевказаних дій у разі недостатності доказів порушення або у разі, коли ми не уповноважені встановлювати факти певних видів правопорушень. У таких випадках ми рекомендуємо Заявнику звертатися до відповідних уповноважений організації, таких як суди, арбітражі, правоохоронні органи і т.п.