.CO.CZ офіційний домен Чехії
Вартість реєстрації домену в зоні co.cz — 888.00 грн/рік
Вартість продовження домену в зоні co.cz — 888.00 грн/рік
Доменна зона co.cz. Основні характеристики.
Реєстр (адміністратор зони) | CZ.NIC, z. s. p. o., http://www.nic.cz/ |
---|---|
Реєстрація домену (період) | 1-10 років |
Час реєстрації | від 1 до 3 днів |
Підтримка IDN | не підтримується |
Допустима кількість символів в імені домену | 3-63 символів |
Допустимі символи в назві домену | |
WHOIS-сервер | whois.nic.cz |
WHOIS-Privacy дозволено | так |
Підтримка DNS SEC | ні |
Термін видалення домену | 30 днів після закінчення терміну реєстрації |
Відновлення домену | відновлення можливе протягом 30 днів після видалення |
Домени co.cz. Відповіді на питання
Для кого призначена доменна зона .co.cz?
Як правило, використовується компаніями і приватними особами, які знаходяться в Чехії або які мають ділові відносини з Чехією.
Як дізнатися, чи не зайнятий вибраний Вами домен?
Для перевірки обраного доменного імені можна скористатися сервісом перевірки доменних імен на сайті imena.ua.
Скільки коштує зареєструвати, купити домен в доменній зоні .co.cz?
Купити домен .co.cz, зареєструвати і продовжити це доменне ім`я в доменній зоні коштує 888.00 грн./рік.
Чи дозволена реєстрація домена?
Зареєструвати доменне ім'я в зоні .co.cz можна в тому випадку, якщо це доменне ім'я вільне і відповідає всім вимогам адміністратора зони.
Що потрібно для реєстрації домена в зоні .co.cz?
Для того щоб зареєструвати доменне ім'я в .co.cz потрібно оформити замовлення на сайті. Процес реєстрації буде ініційовано відразу після отримання оплати.
Чи існують додаткові вимоги і умови по доменній зоні .co.cz?
Ні, доменна зона .co.cz не має додаткових умов. Всі основні вимоги до цієї доменної зони вказані в таблиці вище.
Чи існують обмеження по доменній зоні .co.cz?
Обмежень також немає.
Чи потрібна ТМ або інші державні реєстраційні документи для реєстрації домена в доменній зоні .co.cz?
Реєстрація доменних імен в .co.cz повністю вільна і не вимагає ніяких державних реєстраційних документів.