Домени uz

.UZ Є офіційним доменом Узбекистану.

Придбати домен uz

Вартість реєстрації домену в зоні uz — 1176.00 грн/рік
Вартість продовження домену в зоні uz — 1176.00 грн/рік

Доменна зона uz. Основні характеристики.

Реєстр (адміністратор зони) Центр розвитку і впровадження комп'ютерних та інформаційних технологій UZINFOCOM, http://www.cctld.uz/
Реєстрація домену (період) 1-5 років
Час реєстрації Протягом 3-х діб
Підтримка IDN підтримується
Допустима кількість символів в імені домену 2-63 символів
Допустимі символи в назві домену
WHOIS-сервер http://www.cctld.uz/
WHOIS-Privacy дозволено так
Підтримка DNS SEC ні
Термін видалення домену Через 7 днів після закінчення терміну реєстрації
Відновлення домену 30

Домени uz. Відповіді на питання

Для кого призначена доменна зона .uz?

Як правило, використовується компаніями і приватними особами, які знаходяться в Узбекистані або які мають ділові відносини з Узбекистаном.

Як дізнатися, чи не зайнятий вибраний Вами домен?

Для перевірки зайнятості обраного доменного імені можна скористатися сервісом перевірки доменних імен на сайті imena.ua.

Скільки коштує зареєструвати, купити домен в доменній зоні .uz?

Купити домен .uz, зареєструвати і продовжити це доменне ім`я в доменній зоні коштує 1176.00 грн./рік.

Чи дозволена реєстрація домена?

Зареєструвати доменне ім'я в зоні .UZ можна в тому випадку, якщо це доменне ім'я вільне і відповідає всім вимогам адміністратора зони.

Що потрібно для реєстрації домена в зоні .uz?

Для того щоб зареєструвати доменне ім'я в .UZ потрібно оформити замовлення на сайті. Процес реєстрації буде ініційовано відразу після отримання оплати.

Чи існують додаткові вимоги і умови по доменній зоні .uz?

Ні, доменна зона .UZ не має додаткових умов. Всі основні вимоги до цієї доменної зони вказані в таблиці вище.

Чи існують обмеження по доменній зоні .uz?

Ні, обмежень також немає.

Чи потрібна ТМ або інші державні реєстраційні документи для реєстрації домена в доменній зоні .uz?

Реєстрація доменних імен в .UZ повністю вільна і не вимагає ніяких державних реєстраційних документів.